BIP

Kontakt
Publiczna Szkoła Podstawowa w Osieku
ul. Partyzantów Kociewskich 51
83-221 Osiek

Dyrektor szkoły: mgr Jolanta Główczewska

Sekretariat
tel. (58) 582 12 60

Księgowość
tel./fax (58) 582 12 53

e-mail: psp@osiek.gda.pl


Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Osieku


Gmina Osiek przystąpiła do projektu „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Osieku” realizowanym w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS, Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+),Działanie 5.8. Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego, nr projektu: FEPM.05.08-IZ.00-0014/24.

Jest to projekt edukacyjny wspierający uczniów z naszej placówki. Projekt realizowany będzie na terenie gminy wiejskiej Osiek (powiat: starogardzki, województwo: pomorskie) od 1 września 2024 roku do 31 sierpnia 2026 roku. Projektem objętych zostanie 89 uczniów, 44 dziewczęta oraz 45 chłopców z Publicznej Szkoły Podstawowej w Osieku.

W ramach projektu wsparciem objęci zostaną także przedstawiciele kadry pedagogicznej powyższej szkoły objętej wsparciem projektu, łącznie: 7 kobiet, 2 mężczyzn oraz rodzice uczniów szkoły, łącznie: 30 kobiet, 12 mężczyzn.

Realizacja założonych w projekcie celów pozwoli na kształtowanie u dzieci wiedzy, umiejętności i postaw przydatnych oraz ułatwiających funkcjonowanie na rynku pracy, wynikających z oczekiwań pracodawców i zmian cywilizacyjnych w tym porozumiewanie się w językach obcych, korzystanie z TIK, kreatywność i krytyczne myślenie.

Projekt jest neutralny wobec zasady zrównoważonego rozwoju. Projekt nie wpływa negatywnie na żaden z trzech filarów zrównoważonego rozwoju: środowisko, społeczeństwo i gospodarkę. Projekt nie powoduje degradacji środowiska naturalnego, nie narusza praw i potrzeb ludzi.


Załączniki:

  • Klauzula informacyjna – RODO
  • Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie
  • Załącznik 1 – Ankieta rekrutacyjna – Uczeń
  • Załącznik 2 – Deklaracja uczestnictwa w projekcie – Uczeń
  • Załącznik 3 – Ankieta rekrutacyjna – Rodzic
  • Załącznik 4 – Deklaracja uczestnictwa – Rodzic